GÜNDEM
GÜNDEM HaberleriMuğla Kızılay’a kan bağışı desteğini Menteşe’de başlattı
Muğla Kızılay’a kan bağışı desteğini Menteşe’de başlattı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Kızılay’ın artan kan ihtiyacına destek olmak amacıyla 17–21 Kasım tarihleri arasında il genelinde düzenlediği kan bağışı kampanyasını Menteşe’de Gazi Mustafa Kemal Kültür Merkezi’nde başlattı.
MUĞLA (İGFA) - Muğla Büyükşehir ve ilçe belediyelerinin gönüllü çalışanlarının katıldığı kampanya, hem farkındalık oluşturmayı hem de Kızılay’ın kan stoklarına katkı sunmayı amaçlıyor. Kampanya, 21 Kasım’a kadar 6 ilçede devam edecek.
Büyükşehir’den Yer ve Organizasyon Desteği
Muğla Büyükşehir Belediyesi, yalnızca çalışanlarıyla bağış desteği vermekle kalmayıp, Kızılay ekiplerinin rahat çalışabilmesi için bağış noktalarında yer ve organizasyon desteği de sağlıyor.
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Kızılay’ın kan ihtiyacına destek olmak hepimizin ortak sorumluluğudur. Menteşe’den başlattığımız bu kampanya ile hem farkındalığı artırmayı hem de kan stoklarına katkı sunmayı istedik. Gönüllü olarak bağışta bulunan tüm çalışma arkadaşlarıma ve vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Bir ünite kan, bir hayata umut olabilir. Tüm hemşehrilerimizi bu iyilik hareketine katılmaya davet ediyorum.” dedi.
-
İzmir'de Bornova Kayadibi Kent Mezarlığı hizmete açıldı -
Denizli Büyükşehir ve LÖSEV’den farkındalık semineri -
Demet Akalın, coşkuyu Bursa'da zirveye taşıdı -
Mersin’de ‘Genç Adım’ projesiyle gençlere yeni fırsatlar -
İzmir’in yıldızlarından madalya şov -
Samsunlular Kültür Yolu'nda üç özel konserle buluştu -
Antalya Muratpaşa'da özel gereksinimli bireyler Akdeniz’e açıldı -
Bursa'nın köklü mirası ilk günde öne çıktı

